Det jag köpte idag

Kom nyss hem. Åt på kina resturang och efter de åkte vi hem till Henke och Anna. Kollade på hockey och pratade för det mesta.

Dett köpte jag idag (:


Den är mycket snyggare i verkligheten och på bilden har jag ju anisktet i jackan haha.... Jättelätt att fota i den spegeln också då man har en garderob mitt i allt ihop.



Nu ska jag snart gå och lägga mig tror jag för imorgon ska jag iväg och kolla på tävlingen på stallet. Jenny (som äger Hugo) och Pernilla (mammas jobbarkompis barn) och Jenniefer ska tävla :) Så jag åker dit med Jenniefer :D Och på kvällen så blire partaj hos Julia. Kuuuligt det kommer bli ;)

Kommentarer
nita

men fiiiiint! :D

Tid: 00:33:05
Datum: 2012-03-17
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: