Det jag köpte idag


Den är myckes snyggare i verkligheten :) Och fint med en skjorta under, haha :p

Ja, handskarna är inte lila utan marinblå. Skulle nog inte fotat med röd bakgrund heller..
Men ja visst är sakerna snygga? ;)
Det som är så bra är ju att jag betalade själv! Duktigt av mig. Fast jag vet väl inte om det var så bra men ja. Blev bara 415kr eller något sånt, skulle ju gått på 515 :) Fast jag är skyldig mamma och pappa 390kr (takidabiljetten) så jag kanske lyckas förhandla lite grann så jag inte behöver ge dom nå pengar ;)

Kommentarer
nita

Tänk på komplementfärgerna när du ska fota. Haha! :D Typ svart på vitt. gult på blått, rött på grönt. Färgerna framhäver varandra. (:

Tid: 19:58:11
Datum: 2012-03-04
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: