Detta inlägg är helt okej att inte läsa

Jag är lite lat idag. Eller mycket lat rättare sagt. Vaknade kvart i 9, kollade på TV och vetni vad det var där? Jo typ babar eller något sånt fast i "nyare" version. Det var jättespännande! Sen klockan 9 var det TILLBAKA TILL VINTERGATAN. Seriöst det bästa program som funnits. Men såklart slutade det jättespännande! Klarar inte av att behöva vänta till IMORRRRRON!!!! Efter de så tog jag och startade datorn och fixade håret av någon anledning, sen la jag mig i sängen med datorn, heheh tur att man har en bärbar :D

Nu har jag suttit och fixat lite på facebook och jag fick den smarta idén att gå in på stallet.se. Hade då fått en jävla mejl, var ju ett tag sedan jag var inne sist.... Men mitt stall är typ grymt, eller det var grymt när jag spelade hah.. Har typ asbra saker. Diamantstall (det kostar faktiskt typ 300spänn, fast jag vann en tävling :p) har också över 9000sp. AH YEAH! Ni kan ju gå in på Wazy så ser ni det :p:p:p Fast jag har typ tagit bort alla designer och stallplanen och bilder på djuren (tror jag) och sånt. Så det är inte så fint men jag orkar inte starta upp det :'(

OKEJ, nu ska vi vara lite seriösa här men jag har inget seriöst att skriva så HEJDÅ!


Mohahahahah! Fast det står typ fel överallt där hihi. Typ alla somdär fetstilta sakerna skulle tagits bort för typ 3 år sen hehe... Och hästarnas designer har jag tagit bort så ingen ska vara överstruken hihi..

Kommentarer
nita

Jag slutade spela där innan man kunde ha diamantstall och sånt. Men mitt stall var grymt ändå. Fast tog bort bilder och designer på djuren innan jag la ner och nu är hela stallet borta. Hade as mycket sp för jag sålde så mycket djur och designer. HAHA! Gjorde designerna i PS Elements 3.0! XD

Tid: 11:46:53
Datum: 2012-03-05
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/
Fotograf Linda Enarsson

Haha! Shit! Det var faktiskt inte så länge sen jag var in på s.s och kollade (; Bara för att lixom. Sjukt kul när man väl höll på med det, tyvärr står det bara nu :)

Tid: 12:37:32
Datum: 2012-03-07
Hemsida: http://splach.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: