En full söndag

Nu har jag kommit innanför dörren och kan äntligen andas ut. Har varit jättemycket att göra idag.

Runt 10 i morse gick jag ut med Teddy i 30 minuter. Sedan åkte vi till kyrkan och var på gudstjänst hah. Sen efter de åkte vi till min morfars bror och fikade. Där träffade jag min mammas faster och såklart morfars bror och hans fru. Det var kul att träffa dom :) Efter de åkte vi till birsta. Var på hööks och köpte en väst, handskar och hästgodis. Västen kostade 399 och om man handlade för 500 fick man 100kr i rabatt så då tog jag ett par handskar för 99 men då blev de bara 498 så då fick jag ta godis för 17 också ;) Skulle köpa ett schabrak men det fanns just nu bara i ponny och det är lite litet.

Efter de åkte vi hem och åt mat. Sen gick jag ut och kom nyss in.

Nu ska jag fixa ett inlägg med bilder på det jag köpte och lite annat, sen ska jag städa mitt rum.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: