Filmmys med Julia. Eller mys och mys....

Efter ridningen igår så skyndade jag mig och duscha och göra mig iordning för jag skulle till Julia. Jag kom hem 5 över 8 och blev klar 20 över. Fast håret var inte jättetort då jag bara blåste det en liten stund.

Hos Julia så såg vi "Los ojos de Julia" eller vad den hette. "Julias ögon" kan vi säga istället. Den var ganska bra men jättestörd. Haha det är jobbigt med psykiska filmer för man fattar ingenting. Det var såklart en skräckis och jag rös till typ hela tiden hah! Men jag orkar inte skriva vad den handlade om. Ni får helt enkelt se den! Jag rekomenderar den om man tycker om filmer där det är mycket personer med i. För ja det var det ;)

 



Kommentarer
Fotograf Linda Enarsson

Svar: Det är väldigt mysigt att bara skritta ibland, men de blir inge kul när det är is överallt så hästarna halkar och har sig bara för att ta sig fram :(

Men skritturer med sällskap säger man aldrig nej till (;

Tid: 12:40:36
Datum: 2012-03-07
Hemsida: http://splach.blogg.se/
jenniefer

ja visst var det :D

Tid: 16:08:24
Datum: 2012-03-07
Hemsida: http://jenniieferbylin.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: