Fina Kolbakur

Idag så red jag KB. Han var faktiskt jättefin i skritten. Vi gjorde "tre spår" alltså öppna. Det gick inte speciellt bra för han ville springa iväg hela tiden så jag fick inte riktigt ihop honom. Annars så var han jättefin. I tölten så ville han mest bara älga på och där fick jag inte ihop honom som jag skulle viljat. I traven så var han väl som han brukar. Han är så speciell för det går knappt att rida lätt för då går det snabbare och snabbare och sen blir det galopp men man kan inte sitta och försöka ställa han heller för då övergår han till tölt istället så man får ta och bara åka med men det är ju inte så kul de heller :p

Aja han var faktiskt rolig idag :D



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: