Julia du får 10 poäng inte 4 :)

Hua vad dålig uppdatering det är från min sida just nu! Men jag tänkte skriva om den jättetrevliga kvällen vi hade igår hos Julia :)

Kom dit typ halv 7. Vi åt mat, pratade, pratade lite till, åt efterrätt, pratade, pratade ännu mer, doppade jordgubbar, hallon och banan i choklad och tillsist pratade. Runt 10 började vi se på film. Boogeyman 3 eller vad det var. Jag, Emma och Jenniefer satt och typ dog ibörjan men vi lugnade ner oss mer och mer. Den var faktiskt ganska bra, men jätte overklig haha. Ibland såg blodet inte äns ut som röd färg utan som om de hade gjort det i paint....... Runt 12 var filmen slut och vi gick hem.

När jag gick hem så var det en bil som stod still men startade när jag typ kom närmare men den stod fortfarande still. När jag gick förbi den började den köra. Jag hatar när det är så, det känns som om det är ett peddo som ska jaga mig haha.

Ja vi hade det superkul :)


Kul att bli jagad av denna scary människa!

Kommentarer
jullan

Haha tackar ;)

Tid: 11:46:59
Datum: 2012-03-18

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: