Skola, ridning och träning

Hej (:

Idag har det varit fullt upp så har inte hunnit blogga.

På engelskan var jag duktig och kunde inte höger eller vänster. Vi höll på med vägbeskrivningar och jag frågade läraren "men om jag svänger höger där så kommer jag ju inte till rondellen!" Han ba "Jo du ser ju rondellen där" Ja ba "Men vänster är väl ändå dit!?" och då pekade jag åt höger. Hahah duktig jag är :))

Direkt efter skolan så åkte jag med Marianne hem och då bytte jag om och efter typ 5 minuter kom mamma och då åkte vi till Hugo.
Mer om de skriver jag i ett annat inlägg.

Kom hem 5, då åt jag mat sedan pluggade jag lite på spanskaglosorna och runt 6 åkte jag och tränade. Kom ett tag innan träningen började så jag gick och sprang på gåband i 10 minuter sedan gjorde jag 30 situps på en sånhär bräda.

Nu sitter jag och kollat på sveriges mästerkock. Hoppas de gör någon god efterrätt som jag kan göra när jag ska ha partyyy ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: