Skolaaaan

Kan börja med att säga att det suger för jag fick inte ridning på hälsokulturen bara för att jag valde igår och inte fredagen innan praon (typ 2 veckor sen) för jag var sjuk då. Så jag fick hälsohuset och det är ingen annan i klassen som har de.... Jag vägrar gå så mamma ska ringa och fixa lite grann :D

Annars idag så har jag väl inte gjort så mycket. Orkar inte skriva om skolan för jag antar att ni inte vill läsa det så då har jag inte så mycket att skriva. Måste plugga nu iaf. Har ju biologiprov imorgon..

Kan säga en sak som hände på spanskan idag. Vi hade vikarie och vi fick jobba med vad vi ville så jag tog en dator och skulle plugga inför biologiprovet (sexualkunskap) så jag gick in på en hemsida och på framsidan stod det "Varför kondom?" och precis då gick vikarien förbi. Han ba "Varför kondom. Varför är du inne på denna hemsida?" Jag berättare såklart att vi hade biologiprov men han trodde inte på mig för jag hade inga böcker och dom var ju hemma. Sen sa han att vi inte fick vara inne på något snusk. Haha han var jättekonstig :p

Haha jag brukar liksom vara inne på sånnadär hemsidor hemma alltså. Det är ju min hobby! :D




Kommentarer
nita

Heregud My! Nu får du sluta med snusket! XDXDXD Hahah!

Tid: 19:02:52
Datum: 2012-03-14
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: