Vemdalen

Hejsan (:

Kom hem från vemdalen runt halv 7 idag. Nu har jag ätit och gjort lite saker. Tänkte inte skriva så mycket om helgen eller dagarna men kan skriva littegrann.

I onsdags åkte vi så kom upp på kvällen och då gjorde vi inte så mycket. På torsdagen så åkte vi i björnrike. Åkte med Kim, Alex och Viktor och det var superkul :D Åkte offpist och jag åkte in i ett träd :DD
Efter vi åkt slalom så åkte vi till hamra. Där hade våra kusiner stuga. Där åt vi mat kollade på tv och spelade wordfeud med varann ;)
På fredan åkte vi slalom där. Efter så åkte vi tillbaka till vemdalen.
På lördagen åkte vi på vemdalsskalet. Efter de åkte vi till min morbror och kusin som också hade en stuga. Där åt vi mat och kollade på melodifestivalen. Blev lite arg för att Danny inte vann. Jag sa såhär om inte Loreen blir bland de 10 bästa så var det jävligt onödigt att svenska folket inte röstade på Danny för han skulle vunnit skiten!

Idag så åkte vi i björnrike och efter de åkte vi hem.

Jag fotade typ ingenting, har typ 10 bilder om ens de så lägger upp de någon annan gång.

Kan säga nu på en gång också att uppdateringen inte kommer vara jättebra nu för att jag måste plugga till biologiprovet tills på torsdag och imorgon ska jag säkert göra spanskagrej som jag inte gjorde för jag var sjuk, fast ska försöka prata med lärarn så jag får göra det på onsdag istället. Förvånar mig inte heller om jag måste göra engelskan som jag också missade när jag var sjuk.

Hejdå ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: