Vår 2011







Man märker ju faktiskt skillnad på årstiderna vad det gäller redigering också. Dessa bilder är inte redigerade. Det beror på att dom jag har redigerat (alltså för ett år sedan) som ser värre ut än orginalet för jag kunde inte redigera då och jag orkar inte redigera dom nu. Men dessa bilder går att se på ändå, medans en vinterbild blir bara grå och tråkig.

Om jag jämför den oredigerade med den redigerade vinterbilden så ser det ut som om man lagt på en grått filter på det oredigerade.

Nu blev det massa tjat om vinter och redigering helt plötsligt. Det skulle ju vara VÅR i detta inlägg..

Kommentarer
Johanna Torudd

sv; Tack ska du ha! :D

Tid: 17:56:29
Datum: 2012-03-05
Hemsida: http://torudd.blogg.se/
nita

Älskar att fota ute på våren och sommaren då det är riktigt soligt för då behöver man nästan inte redigera bilderna för att få dem bra. Fast man märker ju ändå skillnad när man väl redigerar.

Tid: 10:39:36
Datum: 2012-03-06
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: