En både hämsk och bra dag

Idag var den värsta dagen på länge fast vissa saker var bra faktiskt.
Först så var det simmning. Det var mer än hemskt. Huuuua! Överlevde som tur var och efterråt så bar det av till sibylla och käka mat. Efter de så hade jag ca 15 minuter på mig för att cykla tillbaka till skolan för att hinna med bussen till laggarberg, mina kompisar fick skjuts, lat dom är ;)
På slöjden så hade jag glömt min stickning hemma så jag började göra en elefantmössa. Den kommer bli jättefin.

Efter skolan så cyklade jag tillbaka till timrå. Stack till ica och köpte glass och en japp för att överleva moppekursen i 2 timmar.

Nu är jag hemma och ska ta och göra klart teoritesten på internet då imorgon är det en vecka kvar tills jag har körning.


Kommentarer
maribell

här är några färger som jag tycker är snygga ta någon av dom för jag kan inte bestämma mej.

daecde

dae5ec

dcecda

daecdd

tack för att du står ut med mitt velande :)

Tid: 07:17:07
Datum: 2012-05-16
Hemsida: http://maribellj.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: