Första "lediga" tisdagen sen i oktober = birsta

Idag glömde jag gympakläderna så då gick vi fyra stycken runt elljusspåret. Sen var det vanlig skola. Gick till skolläkaren och han kollade på min tumme och öra. Ska till vårdcentralen och det kommer väl ta 100 år innan jag får tid där så får fortsätta gå runt med världens lock i vänster örat (hör ungefär som om man håller för örat alltså man hör ju pyttelite då ändå) har världens pipande ljud också som tinitus. Kul..

Efter skolan så skyndade jag mig hem för att byta om och sedan gå och möta Johanna för att åka in till birsta. Vi åt mat först sen gick vi runt på massa affärer. Köpte ett par jeans, ett linne och trosor. Jeansen är assnygga men tror jag ska lämna tillbaka dom för när jag går blir dom konstig haha.. Men ska kanske ta en storlek större men då blir dom nog förstor.

När vi var klar och väntade på mamma och pappa så gick vi och kollade på svarta jeans som jag igentligen skulle köpa. På cubus var dom bra men dom var inte så tajt som jag ville längst ner på benen. Gick på HM och hittade ett par och dom var jätte stretchiga så skulle behöva typ 5 storlekar mindre och det fanns inte. När vi var påväg ut så hittade vi ett ställ med massa svarta jeans men såklart så fanns det inte just dom bra jeansen i min storlek.

Nu ska jag ta och kolla på TV. Eller måste skriva om ridpasset igår också.


Kommentarer
nita

Jag får lock för höger öra då jag gymmar. XD

Tid: 17:14:25
Datum: 2012-05-30
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: