Fotat hopptävlingen på stallet

Har nyss kommit hem från stallet. Har fotat 258 bilder så jag hoppas någon är bra. Min kamera var cp också. Har fotat med den mycket hemma och så men det var fullt batteri så jag orkade inte ladda den. Men såklart när jag kommer till stallet så är den på 1 plopp av 3. Jag skulle låna Julias objektiv och ha mitt kamerahus. Men då tog jag Julias kamerahus också. Hade den när Julia red sen när hon hade hoppat så sista klassen fotade jag med min kamera och den har inte dött än.

Fotade inte så jättemånga utan runt 6-7 stycken. Men nu ska jag ta och kolla igenom bilderna :)


Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

Hej!

Du tävlar ju om att bli veckans bloggtips hos mig :)

Jag tänkte passa på att tipsa om att jag kör en länktävling idag, där länkarna delas ut kontinuerligt. Du har även chansen att bli länkad i min meny med en textlänk därigenom.



Att spamma är okej, reglerna finns här:

http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/fa-en-lank-hur-latt-som-helst.html#comment

Tid: 13:02:58
Datum: 2012-05-19
Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: