Igår med Jenniefer

Igår så hade vi kul hos Jenniefer. Först kollade vi lite på TV och sen skulle vi komma på vad vi skulle göra så då blev det att, först skulle jag cykla och Jenniefer åka moppe ner till mig där jag skulle hämta pengar och Jenniefer ville se på min moppe. Efter de cyklade jag tillbaka till Jenniefer och hon åkte moppe. Då lånade jag en hjälm och Jenniefer skjutsade mig på moppen till macken. Köpte godis och chips och åkte tillbaka till Jenniefer. Vi kollade på Kvällen är din och Mr Bean.

En rolig kväll hade vi iaf :) När jag cyklade hem halv 11 så var den fortfarande ljust! Sommartecken!

Idag vet jag inte vad som händer. Tror att det ska göras ganska mycket men jag vet inte riktigt vad ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: