Inköp

Idag blev det birsta med Rebbe. Emma kunde inte för hon hade inga pengar.
Började bra med att jag försökte betala bussresan med bibliotekskortet.. Blev stressad så kunde inte leta busskortet så fick betala med pengar.
Vi gick runt på typ 5 affärer ;) Köpte på HM och glitter.
Efter en stund gick vi ner och tog en glass på donken för att vänta på att pappa skulle komma.

Detta blev inhandlat idag. En bikini, halsband, deo och "modernt" mobilsmycke. Var tvungen att köpa en ny bikini som har band för jag har bara utan band och det vill jag verkligen inte ha imorgon då vi ska bada med skolan...

Såhär snyggt är det. Jag var bara tvungen att köpa det! Kommer antingen tappa det eller försöra det men jaja :D

Kommentarer
maribell

tror att den här blir bra :) #cec1ae

Tid: 19:10:03
Datum: 2012-05-14
Hemsida: http://maribellj.blogg.se/
Fotograf Linda Enarsson

Svar: jag kommer nog att få fast på bloggen igen men lite hästar :) Får se till att fota en massa (;

Tid: 19:12:07
Datum: 2012-05-14
Hemsida: http://splach.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: