Konfirmationspresenter


Här är alltihop. Blomman som det är ett kryss på fick jag inte men det kom jag på när jag hade plockat bort allt så då orkade jag inte plocka fram allt igen.
Jag fick 1200kr, en ring, två halsband, ett armband, smyckesträd, två tavlor en med hästar på och en med en indian på och en ljuslyckta eller vad man ska kalla det för. Jag tror inte att jag missat något nu.


Där hänger smyckena. Halsbandet med ett ankare på är handgjort och det var väldigt snyggt. Sen en droppe som "hör till" att få när man konfirmera sig eller något sånt, också fint.

Snyggaste armbandet också. Converse, kamera och mobil. Kan det bli bättre? Sakerna som jag är beroende av typ. Okej det skulle vara en dator istället för mobil men det är ju nästan samma sak ;)

Jättesnygg ring!

Lite mer blommor.

Tavlan är bara för fin! Indianen finns på riktigt, han bor i Australien tror jag att det var. Min dagisfröken som gjort den också ;)
Hon har gjort alla mina tavlor som jag har på rummet (tre stycken) och det är dom ända utom bilder som jag fotat själv.

Fotade inte alla saker då jag glömde och nu orkar jag inte. Den andra tavlan är det galopperande hästar och det är samma person som gjort den. Ljuslyktan är den gråa på bilden längst upp och till den är det doftljus.

Alla saker är jättefina och jag tackar för allt :)

Kommentarer
Annika - drömmen om 11 barn

UNderbart (!!!) att du vill vara med i veckans bloggtips även denna vecka <3<3



Glöm inte att en länk till http://nilssonpettersson.blogg.se/2012/may/veckans-bloggtips-1.html ger dig en garanterad länk i nästa veckas tipsinlägg <3



Lycka till! KRAM <3

Tid: 22:38:22
Datum: 2012-05-13
Hemsida: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Lina S

Så fint!

Tid: 08:14:55
Datum: 2012-05-14
Hemsida: http://linastrandh.se
maribell

sv; designen ser bra ut men den är ganska enkel och vill gärna ha färgen lite mattare kanske lite åt mintgrön hållet, du får gärna lägga in bilder om du har lust att vänta till helgen, storlekarna spelar inte så stor roll men rubriken till inläggen ska vara större än rubrikerna i menyn och texten i inlägg och menyn ska förstås vara mindre än respektive rubrik :)

kram

Tid: 11:16:22
Datum: 2012-05-14
Hemsida: http://maribellj.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: