Moppekörning, skola och nu plugg

Idag så vare bara att gå upp kvart över 6. Tur att man är snabb på morgonen iaf. Åkte iväg 20 i 7 ungefär. Såklart när jag kom dig så var det ingen där så jag fick vänta i typ 10 minuter innan han som skulle köra med mig kom. Tänker inte skriva om själva körningen för det orkar jag inte. Men det gick faktiskt bra och han tyckte jag var bra. Fast jag måste köra med noggrant och lite sånt. Ska göra teoriprovet 7 juni. Kul att det inte fanns nån tidigare tid...

Kom tillbaka till skolan halv 12 typ och då åt jag lunch. Sen vare SO och svenska. Engelskan var inställd så vi slutade ca 2. Sköönt.

Nu ska jag ta och plugga. Har spanskaprov och kemiinlämning imorgon, tur att man knappt börjat på kemin då. Men inte en ända i klassen fattar vad vi ska göra borde inte läraren förstå att hon ska göra på ett annat sätt då när alla frågar vad man ska göra och säger att man inte fattar något..




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: