Nytt i kameraväskan


När vi ändå var i stan idag så var vi förbi en kille som sålde två objektiv som jag var sugen på, ett 18-105 f/3,5-5,6 och ett 60 f/2,8 macro. Jag testade båda två och det blev 18-105 som fick följa med mig hem. Kostade 1400kr och det billigaste jag hittade som nytt var 2200. Han hade haft det sedan i augusti och inte använt det så mycket. Det andra hade han haft i 1-2 år och det billigaste nya som jag hittade var 5000kr och han ville ha 2600kr. Jag vet inte om jag ska slå till på det, hade varit bra i ridhus men jag får se. Ska tänka i någon dag så då äre bara att pappa åker förbi och köper det (om ingen annan köper det innan förståss). Eftersom det var macro så kom man bara någon centimeter från föremålet så då blev jag bara ännu mer sugen. Men vi får se.

Blev lite rörig text men jaja :)

Kommentarer
Emma

vill också ha!:D

Tid: 07:29:20
Datum: 2012-05-31
Hemsida: http://eemmafernhagen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: