Stan, Northbike, takidabil, gatufesten och allt

Igår så åkte jag direkt till stan från Jenniefer. Var på New Yorker för första gången också och det fanns jättemycket snyggt där. Gick på några andra affärer också för skulle kolla på en skolavslutnings/konfirmationsklänning och skor. Blev två skor och strumpbyxor på HM. Köpte ingen klänning för det var ingen som var jättesnygg. Så det blir nog att ta min klänning som jag hadde förra året på skolavslutningen.

Efter vi varit på stan så åkte vi till Northcar/Northbike. Linnea, Pontus, Pelle och Jessica var också där. Dom spelade The burning heart (takidas senaste skiva) så det var riktigt bra ;)
Där kollade mamma och pappa först på hjälmar sen kollade vi lite på motorcyklar och bilar. Linnea, Pontus och jag gick och kollade på en riktigt jävla stor bil. Jag som har en hög bil borde vara van men den där fick man hoppa in i. Tyvärr var den redan såld :(

Följde efter mamma och pappa till begangnat och vad stod inte där utom denna fina sak...

Lite snygg lack eller? ;)
Vet inte vad det är för något men den hade hjul så jag tror man kan köra den.. Den hade tyvärr massa annan reklam också på sidorna så det var inte bara en takidabil :(

Köpte också biljetter till Gatufesten då det bara kostade 700 där. Om man köper på internet så kostar det 750 + service avgift som är 45 så nästan 800 kostar det då.




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: