Fina fina Columbus

Hur ska jag beskriva känslan från igår?
Redan när jag tog tyglarna så gjorde han precis som jag ville och gick hur jäkla fin som helst! Han hade en snygg form och han arbetade jättebra. Då han blev så pass fin så fick jag bättre sits och kom upp med händerna.
Jag vet verkligen inte hur jag ska beskriva det.

Annars så det vi gjorde var halvhalter och lite övergångar. Det var lite svårt först men efter ett tag så gick det jättebra. Då lyssnade han bara jag satt mig lite djupare.
Han har också så härliga gångarter även fast han är så pass stor.

Nej gud så fin han var idag! Undra hur många gånger jag har sagt det nu.




Kommentarer
Emma - hästblogg

söt!:)

Tid: 20:23:29
Datum: 2012-05-22
Hemsida: http://crystallheart.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: