Vädret kan ta och hänga sig

Vädret är den sämsta uppfinningen som någonsin gjorts. Det är det värsta jag vet. Nu måste ni verkligen hålla med mig.

Ska ta lite exempel. Tisdag då var det jättefint väder och jag kom hem halv 8. Då hade jag varit instängd sen 8 på morgonen till ca 14 då vi gick och köpte glass sen instängd på konfirmationen från 3 till 7.
Onsdag då skulle jag rida. Då regnade det lite ibland.
Torsdag då var det ganska fint när jag red med skolan. Men blev sämre och när jag red på kvällen, molnigt och regnade pyttelite.
Idag fredag när jag är hemma och ska inte göra något så är det regnregnregn. Jag blir så less.

Hur blir det med lillskruttan då? Jo hon får sitta instängd i en jävla bur för att väderhelvetet ska vara så dåligt.

Nej vädret, nu får du fan ta och skärpa dig!

Förlåt för mina fina svordomar..



Kan det aldrig bli såhär fint?

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: