Värmen kommer nog komma till Sverige också ♥

Jag orkade inte blogga igår för när jag kom hem runt halv 8 så var jag ute med Teddy till 8 sen kollade jag på lite tv och melodifestivalen.

Igår så med skolan red jag Mister. Det gick inge bra men skriver mer om det sen. Farmor hämtade mig och då åkte vi hem och jag bytte kläder.
Klockan 5 åkte vi till riiby och jag red KB. Vi hoppade jag han var jätteduktig! Farmor fotade så det kommer massa bilder. Sista gången på Riiby var det också :(

Idag så var det hur varmt som helst. As skönt!
Badade på gympan vilket var mindre roligt men fick ju sluta 1,5 timme tidigare. Igentligen skulle vi duscha och ta oss tillbaka till skolan på 30 min innan matten men vi fick strunta i den om vi inte hann. Vi blev klar efter 50 minuter så jag kom hem halv 2.

Nu sitter jag i shorts och tror att jag dör! Ska ta och fixa lite på rummet och sen ska jag skriva om ridlektionerna.

Kommentarer
nita

Dö varmt! Jag badade ute i stugan för det var så varmt. XD

Tid: 15:59:20
Datum: 2012-05-25
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: