En lugn lördag med massa plugg

En regnig och tråkig lördag sitter jag här och har skrivit klart engelskan. BRAAAAAAA MYY!!! Pappa ska läsa igenom det. Har också nästan skrivit klart planeringen till idrotten. Ja då är det väl bara ut och springa då! Tror jag skippar det faktiskt, börjar på måndag ;) Har också börjat lite på kemin. Herrejävlar vad dåligt det kommer gå, fast man kan ju hoppas att lilla jag kommer plugga på rätt saker men det tvivlar jag på.
 
Egentligen skulle jag varit tävlingen imorse och fotat men igår kväll kände jag bara, nej, jag orkar verkligen inte. Jag vill bara ta det lugnt EN dag. Imorgon ska jag iväg och rida Tuxedo på morgonen och direkt efter blir det en tur på Riiby i över 1,5 timme. På kvällen blir det kanske lite träning också. Får inte heller glömma bort att plugga.
 
Nu ska jag sluta skriva om plugg och allt dedär. Men har tyvärr inget annat att skriva om såhär en halvregnig lördag.
 
Bara för att det är regnigt så blir det bilder på vatten. De är ju nästan skärpa. Nästan. Och för den som vill veta så togs dom för jättesuperlänge sedan när jag var ute och fotade med Rebbe. Ska leta i arkivet............................................... 8 oktober var det så för över en månad sedan.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: