Fyra veckor går snabbt

Jäklar du. För fyra veckor sedan var jag glad för det var hela fyra veckor tills nästa skolmåndag. Jodu, dom veckorna gick då minsann jäkligt fort! Nu sitter jag här och har precis haft en skolmåndag. Kan säga att vi hade kemiprov och det gick åt helvete och jag är jävligt arg på mig själv haha. Satt och räknade lite och jag hade 39 och man måste ha 40 för godkänt så som jag räknade, vi kan ju hoppas att lärarn bedömer snällare än hur jag gjorde iallafall.. Men det som är så sämst är att om jag får E nu så kommer jag få söka in till gymnasiet med E i betyg typ i kemi. Haha hur bra är de? Lärarn ska också sluta så det gör ju inte hela saken bättre heller.
 
Gamla bilder. 1 månad sedan minst. 
 
Nu ska jag ta och skriva lite på idrotten. Åh vad inte kul!

Kommentarer
Maja :)

Fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 16:15:29
Datum: 2012-11-12
Hemsida: http://majaafzelius.blogg.se/
william

allt går så fort:D
fina bilder:3

Svar: tack :)
My Nordqvist

Tid: 15:52:57
Datum: 2012-11-13
Hemsida: http://canonguy.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: