Inget att blogga om

Jag har ingenting att blogga om just nu. Orkar inte heller för tillfället. Händer ingenting speciellt som jag kan skriva om heller, bara ridningen och fota hinner jag inte heller för att det är för mörkt för de när jag kommer hem. Klockan är 20 i 4 och det är kolsvart 4..
 
Skolan är tråkig att berätta om men kan säga att idag så hade vi nån volleyboll uttagning eller ja vi spelade en match och den som vann får åka på DM och vi vann. Så på onsdag ska vi spela på Alnö, efter de blir det nog stan. Bra de!
 

Kommentarer
Jennifer Ljungquist

kolla in min blogg och släng gärna in en kommentar. Följ mig på bloglovin så gör jag dsm. FIN BLOGG ! :D

Svar: Tack!
My Nordqvist

Tid: 17:20:11
Datum: 2012-11-14
Hemsida: http://plyz.blogg.se
Victorias fotovärld

Vilken fin bild!

Svar: Tack! :)
My Nordqvist

Tid: 00:45:07
Datum: 2012-11-17
Hemsida: http://victoriarennerstahl.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: