Kläder på en huvudlös människa

Gillar att snörena är olika långa!
Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-55mm f/3,5-5,6G II ED
Mjukisdress - Cubus  T-shirt - HM  Tröja - Ginatricot  Klänning - HM  Armband - HM  Skor - Skopunkten

Jag ska tala om för er att det är inte det lättaste att få till en skarp bild med 1/10sekund. Av alla bilder som togs så är dessa de skarpaste även fast dom inte är skarp. Iallafall så är allt på bilderna det som jag köpt den senaste veckan. Jag bor i mjukisdressen. Så otroligt skön! Armbanden blev i lite stor storlek. Jag såg inte ens att det var storlekar föränn jag kom hem. Men de duger. Och om någon undrar varför jag är huvudlös så är det för att jag är ofixad. Håret är slarvigt uppsatt och osminkad är jag också.
 
Ett plus är att jag har hittat ett bra fotoställe i mitt rum. Dock måste jag flytta på en jobbig hylla (fast den ska få flytta från mitt rum förhoppningsvis efter jul). Men det är bättre än att hålla på att flytta allt till bror mins rum.
 

Kommentarer
Josäfin Andersson

Den blå klänningen!! OMG va snygg!

Svar: Tack :D
My Nordqvist

Tid: 15:54:27
Datum: 2012-11-25
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: