Inga måsten

Idag var det så underbart att komma hem och känna att jag inte behövde göra någonting. Bara sånt jag kände för. Har i flera veckors tid (känns det som) bara suttit med massa läxor hit och dit. Har en fysik inlämning som ska in nästa vecka och spanska läxförhör på fredag men idag kände jag bara att det behövdes en vilodag!
 
Imorgon är det volleyboll DM på Vibacke. Kommer bli kul att se hur vi lyckas ta oss till stan därifrån. Har busstider och allt men saken är den att vi måste gå från skolan till nån gata och jag hittar inte på Alnön direkt. Så har suttit på googlemaps och tagit lite kort så vi kanske har något att gå på iallafall..
 
Snart ska jag äta och sedan bär det av till Tuxipuxi och se om han är lika duktig idag som han var i förrgår! 
 
Måste ut och fota till helgen. Har bara gammla bilder..
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: