Både bränder i fötterna och på öarna

 
SÅHÄÄÄÄÄR glad är jag nu. Det bränner och jag menar BRÄNNER i mina fötter. Fyfan säger jag bara. Om ni kanske la märke till något på bilden så står jag på hälarna för då bränner de inte lika mycket.
 
Skulle inte tagit av mig conversen för hade inge ont när dom satt på. Kanske inte så konstigt då jag tog på mig dom 7 och nu är klockan 8 så i 13 timmar har jag haft på mig dom..
 
Haha ni kanske undrar varför jag ens hade på mig dom skorna idag, och det är så att vi har varit på en annan kanarieö vid namn La Gomera. Åkt buss och stannat lite här och var och fotat lite. Det är en ganska frän ö och grönt var det där. Men man såg klart och tydligt vart det hade brunnit. Var mycket berg och dalgångar och ja riktigt coolt!
 
Jag tänker inte gå in på detaljer då jag har för ont i fötterna för de. Jag skriver liksom med fötterna! 
 
Fotat en massa så kommer väl bilder. Men nu ska jag försöka ta mig och mina fötter ner till minidiscot eller vad det är för något skoj nere vid poolbaren!
 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: