Första hela dagen

Igår var det en sola och bada dag. Låg vid poolen från 10 till 3 ungefär. Tänker inte gå in på detaljer då jag inte känner att det behövs direkt.
Efter pool-liggandet så gick vi en sväng och tog massa bilder. Blev nog någon jättebra eller hoppas på det.
Innan middagen så duschade jag och sedan åt vi såklart. Efter middagen så gick vi till baren igen och kollade på när det var en örn show. Var två örnar och en uppgla som visades upp och det var ett litet barn och en vuxen som skulle hålla i dom. Det var jättekul, framförallt när den vuxna skulle hålla i för hon var livrädd och killen som ledde allt sa att örnen var aggresiv, hon fick inte kolla på den och hon fick hålla för örat och lite sånt fast i själva verket var den jättesnäll.
 
Var en musikfrågetävling också och vi var dom enda från Sverige, resten var från England. Vi vann inte :(( Men var nära ;)
 
Måste också säga att den kille som jobbar här är så jäkla skön. Haha han är asrolig! Han slog mig i huvuvdet med ett basebollträ (ett mjukt typ skumgummi) och efter de gav han mig värsta mördarblicken. Hahah underbar människa XD Kommer ta med han i resväskan lätt!
 
mnordqvist @ instagram

Ska försöka få ihop ett inlägg med lite bilder senare.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: