En måndag med mycket händelser

Oj vad mycket tävlingar det blev. Så kan det gå när man inte orkar anmäla sig såfort man ser det.
 
Idag på skolan så hände väl inte så mycket. Fick reda på att jag hade A på fysikprovet så det är ju grymt! Hoppas att det fortsätter så säger jag bara. En lite mindre bra nyhet är att jag inte fick ridning på hälsokulturen. Jag ska seriöst mörda någon! Varför är det alltid jag som inte får. Blir förbannad så jag vet inte vad. Tur att jag missar 2 gånger iallafall så då är det 5 gånger kvar.
 
Red Tuxedo idag också och berättar inte så mycket om de. Red i skogen eller vad man ska kalla det haha. Han var lite skvättig men helt ok ändå.
 
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och sen ska vi nog åka till farmor och farfar eller något en stund innan jag ska rida igen. Blir hoppning på Gregory. Hoppas han är bättre än vad han var förra gången. Skrev inte ens något om det för att det gick skit rent ut sagt. Redan efter ett varv ville jag hoppa av och gå därifrån, så bra var han!
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: