Igår

Kan dra lite kort om vad som hände igår.
 
Hade matteprov och det gick skit. Eller det gick inte dåligt igentligen men hellst av allt så skulle jag haft alla rätt. Kommer nog missa Aet så hoppas på ett B.
När jag kom hem så hann jag vara hemma i 20 minuter innan Linda och farmor kom och hämtade mig och mamma. Åkte till farmor och farfar och där fotade jag Elias och Ella litegrann fast fick bara bra på Elias. Åt mat och kollade på film och runt 8 åkte jag och pappa hem. Kollade på X-factor och sov lite emellan också. Gick och la mig runt 11 ungefär men somnade inte föränn 12 och då var det hela 7 timmar innan jag skulle upp så fick inte direkt mycket sömn..
 
Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED
 
 

Kommentarer
Pontus Granlund

Hej, undrar om du skulle kunna vara supersnäll och rösta på mig i en foto-tävling?

Som tack för rösten ger jag alla som röstat en länk på min blogg:D

Jag är nr. 2 och länken:
http://svenssonjullan.blogg.se/2012/october/finallister-fototavlingen.html#comment

Svar: röstat! :)
My Nordqvist

Tid: 21:12:26
Datum: 2012-10-13
Hemsida: http://pontusgranlund.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: