Jävla skit!

Blir man nå less eller?!?!?!?!?1
Vi har precis slutat skolan och jag och Jenniefer kommer med våra moppar. Kör inte speciellt fort och jag kör ändå inte så nära Jenniefer + att jag inte ligger precis bakom henne heller utan lite snett bakom. Då ser vi någon kommer på en cykel och kör rakt ut i vägen. Visst h*n kommer över, med då visar det sig att det är ett band som är jättelångt fastknutet bak på cykeln så Jenniefer tvärnitar och jag likaså. Min moppe tar i Jenniefers nummerplåt så den blir böjd (som tur var ingen mer skada hoppas jag). Jag vurpar fast jag gjorde inte illa mig men min moppe blev lite mos. Stänkskyddet var i småbitar och det var väl de som upptäcktes på plats och när sedan h*n på cykeln sticker iväg blir man ju bara lite mer sur!
Kom 1000 miljoner folk och gick också så det borde varit någon som sett det. Stannar ett tag för massa av tjejerna i klassen kommer och de.
 
När jag åker iväg så märker jag att backspegeln inte kan sitta fast eller vad man ska säga utan den är lös så den går inte att kolla i, sedan känns det som om hela moppen är sne och vobblar också.
 
Blir så jävla less!
 
Man ska väl säga att vi hade tur i oturen för jag kunde lika gärna kört bakom Jenniefer och då hade jag kört på hela hennes moppe, eller så hade jag inte haft något avstånd och då hade jag inte hunnit bromsa. Vi kunde också ha kört fortare och då vill jag inte veta vad som kunde hänt.
 
Det som är inringat är det som blev kvar av stänkskyddet och de andra är en spricka som blev.

Kommentarer
† E L L I N E T T †

vinnaren av veckans blogg är nu dragen! in och kolla om det blev du! :) kram

Tid: 18:29:19
Datum: 2012-10-02
Hemsida: http://ellinett.blogg.se
Linnéa

Pajjaru min moppe vaaa!?
Nee då men tur att det gick bra, finns många idioter som inte tänker när dom är ute och kör bil, cyklar eller går. :o

Svar: Haha ja ;) Ja man blir så arg. Men det värsta var ju att han såg att vi kom och började cykla snabbare för att hinna över.. bara om han tänkte att han hade en jäkla svans efter sig också. Haha vem knyter fast tejp bak på cykeln liksom!?
My Nordqvist

Tid: 21:30:22
Datum: 2012-10-02
Hemsida: http://liiinneaeriksson.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: