Lat lördag

Lataste människan ever tror jag nog! Är sjukt trött, fast det beror nog på att jag inte gjort någonting vettigt idag. Vaknade halv 11 ungefär och då gick jag och la mig i soffan och kollade på massa TV program på datorn och nu ligger jag fortfarande här och klockan är halv 4. 
Som ni kanske la märke till på bilden på koftan och jeansen så hade jag ju finaste tröjan under, hehe sovtröjan. Har fortfarande på mig den och pyamasbyxor. Tror att jag faktiskt ska ta på mig något annat nu.
 
Jäkligt skönt att bara ligga och dö i soffan fast sen får man dåligt samvete på måndag för att man inte gjort något vettigt i helgen.. Aja ska ta mig bort från soffan nu.
 
Blogg.se vill ju inte sammarbeta heller och vägrar lägga upp en bild.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: