Plugga

Sitter med lite matte nu. Måste göra massa tal så passar på nu medans jag väntar på att det kanske slutar regna så jag kan åka till Tuxedo. Har ca 20-30 tal som jag ska göra så det är bara att jobba på!
 
Igår var jag på gårdsbutiken och åt mat med mamma, Linda och farmor. Det var mys och det var jättegott. Åt kött och potatis och rotfrukter. Till efterrrätt var det kladdkaka och massa vit och ljus choklad på. MUMS!
Efterråt så åkte vi hem till farmor och farfar och sa hejdå till Linda, Oliver, Elias och lilla Ella för dom åker hem idag. Hemma så kollade jag på Svenska Hollywoodfruar såklard och efter de packade jag lite och sov.
 
Nu ska jag fortsätta plugga innan jag åker och rider Tuxedo och sen blir det Garpur på Riiby antar jag!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: