Resan

Igår stod klockan på halv 4. Var bara att gå upp och ta bilen in till donken. Nu får ni inte tro att vi skulle äta utan vi skulle säga hejdå till brodern min.Åkte vidare till stockholm och arlanda, kom fram runt 8 kanske. Checkade in och allt som man gör sedan gick vi runt och luktade på parfymer.
 
Planet gick 11 och då hade vi en 6 timmars flygresa framför oss. Jag totalt ÄLSKAR att flyga NÄR man åker till USA dock för då har man en egen TV (är inte bara till USA såklart). Jaja domdär 6 timmarna gick fort ändå och helt plötsligt kommer vi in över en ö som då heter Teneriffa (det heter inte Tenerife enligt mig). När jag såg den ovanifrån så fick jag panik. Vart fan har vi bokat resa någonstans?!?!?!?!?! Det var brunt (sand) och berg ÖVERALLT. Sedan åkte vi över ett hotell där det var knallgrönt men sedan var det brunt. Såg riktigt knas ut! När vi landar så är det mycket palmer och sånt så då kunde jag andas ut ;)
 
Tog bussen till hotellet och vårat var det första så tog kanske 15 minuter dit. Riktigt snyggt hotell säger jag bara ni ska bara se. Är 4 stjärnigt så undra hur 5 stjärnigt ser ut då. 
 
På hotellet åt vi middag och sedan var vi vid baren eller vad man ska säga och där är det uppträdanden. Var dans med barnen och lite sånt.
 
Runt 10 gick vi upp till hotellrummet fast jag gick ner med datorn till receptionen och de som jag skrev igår. Datorn funkade inte så därför lägger jag upp detta nu.
 
Lägger upp bilderna som jag la upp på instagram för er som inte sett dom.
 
I gaten var det bara gamlingar haha. Både mamma, jag och Jessica tog kort på dom hehe. Men det kändes som om man hade hamnat lite fel.. Som tur var skulle dom inte vara på vårat hotell ;)
Ganska precis efter starten
Läste lite för att se om jag ska få lite bättre bilder. Var ändå snart 2 år sedan jag läste den (då jag köpte kameran). Åt också bubbliz. Bara 450gram ;)
Bomull! Jag vill bara hoppa runt där men det går nog inte :((
Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5.5,6G ED
Några dåliga bilder från kvällen. Oredigerade bilder också. Stort för mig att lägga upp något sånt faktiskt!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: