Skogsbilder från La Gomera

Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED
(Oredigerat)

Lite bilder från skogen på La Gomera som jag inte kommer ihåg namnet på. De tre nedersta bilderna är lite av allt som var bränt. Det brann i augusti och man kände fortfarande lite brandlukt. Bilden på mig och åsnan var vi bara tvungen att ta eftersom när jag var liten (eller mindre) så byggde farfar en trähäst till mig som jag gjorde allt för. Den bodde i farmor och farfars vedbod och ja det är en lååång historia. Tyvärr så blev jag äldre och den kastades bort men nu hittade vi ju den. Uppe på berget i skogen på La Gomera :D När jag kommer hem så kan jag visa en bild (om jag vågar rättare sagt) på mig och den fina hästen ;)
 

Kommentarer
Johanna

Vill också åka utomlands!
Har du fint väder där du är? :)

Svar: Har varit här sedan förra lördagen så 1,5 vecka typ och det har varit superväder hela tiden. I söndags regnade det men det gjorde inget för vi var på en vattenpark så spelade ju ingen roll att det regnade lite grann ibland. Igår var det jättefint väder men tyvärr så resten av veckan ska det vara dåligt. Idag och torsdag ska det regna lite och på onsdag ska det riktigt spöregna.. Men det är väl bara att vara glad ändå. Vi har ju ändå haft över 1 vecka med superväder. Lite mer jobbigt för dom som kom i helgen och bara ska vara här en vecka :p
My Nordqvist

Tid: 08:46:34
Datum: 2012-10-30
Hemsida: http://johannasperspektiv.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: