Svängiga vägar på La Gomera

Nikon d3100 + AF-S Nikkor 18-105mm f/3,5-5,6G ED
(Oredigerat)
 
Ja det är lite småsvängar kan jag säga. Detta är dock inte de värsta. Nästan varje sväng var typ ...vad blir det 180 grader eller? Alltså man kör framåt och man svänger så pass mycket så man åker typ tillbaka fast. Nej jag kan inte förklara så det blir paint.
Sådär. Hoppas det är någon som fattar.
Iallafall så var den värsta svängen svärfarskurvan och där var det en buss (jättestor dubbeldeckare) som hade fastnat och inte kommit lös på 2 dagar. Något år efter eller vad det var så hade den kommit tillbaka och fastnat igen så nu får den inte köra där längre ;)
 
Det värsta var ändå de gamla vägarna. De var jättesmala och då menar jag att bilarna/bussarna precis skulle få plats och då enkelfil så det skulle bli lite jobbigt att få möte. Jag glömde/hann inte ta kort men när guiden berättare att det hade kört dubbeldeckare där så blev det lite scary. Nu ska jag inte börja babbla på utan det får bli paint igen så att man kanske fattat.
Haha ni behöver inte bry er om solen och de fina sakerna som ska likna träd som är typ 100m höga. Men skulle ni vilja sitta i dubbeldeckaren som kommer där? Det var för 12 år sedan eller något sådant som dom slutade använda dom. Nu tar man vägen genom tunneln istället.
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: