Varit vaken i 2,15 timmar

Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED
Bra rubrik
 
Hemma en sväng på hålet nu. Hade spanska prov första timmen och det gick åt helvete. Man kan ju hoppas att det går bra ändå ;)
Eftersom man får sluta efter prov så slutade jag 35 min tidigare och då blev hålet 2 timmar långt. Sköönt säger jag bara!
När jag kom hem stack jag ut och fotade. Blev lite blad, vattendroppar och äpplen. Liten tjuvtitt har ni ovan.
 
Nu ska jag ta och äta något för det är riktigt äckligt på skolan idag (Ungersk quornfärssoppa låter ju supergott). Vegetarisk vecka är grejer det!
 
Förövrigt så är det riktigt kallt idag. När jag åkte till skolan idag så var det 3 grader... Men om tre veckor så är jag i Teneriffa :D Åker om 2,5 vecka ungefär. Det är ju snart att man måste börja packa ;))
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: