Att föreställa sig en vinter utan Teddy



Det är var en anledning till att jag gillade vintern och det var att Teddy var helt tokig i snö. Ni ser bara på bilderna. Kollade igenom vintermappen från iår och tårarna bara rann. Hon ser så himla lycklig ut. Gräva runt och trycka in huvudet i snön så hela huvudet blir vitt. En typisk Teddy sak. Ni ser bara på bilden där hon hoppar med huvudet ner i snön. Galna älskade kanin.
 
Det känns sjukt att jag inte kommer få tillbringa en ända dag till i snön med dig. Om jag skulle kunna få tillbringa en enda dag till med dig i snön så skulle jag kunna ha vinter i 5 år efter det. Bara för att få träffa min finaste gråa underbara mjuka sak. Du är och kommer alltid vara det finaste i mitt liv. Ingen kommer kunna ta platsen som du har i mitt hjärta, det spelar ingen roll, du kommer alltid ha varit den speciella lilla envisa gråa kaninen
 
12 januari 2012. Nu betyder den mer än någonsin.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: