En hoppade Exxet igår

Igår red jag Exxet och vi hade hoppning. Det var ett hinder på varje långsida, ett snett igenom och ett på medellinjen.
Exxet var fin fast han var lite småkurig och ibland körde han upp huvudet men det var bara någon gång.
Först travade vi över lite bommar och då fick jag aktivera honom ganska rejält men när vi väl skulle hoppa blev det fart. Först hoppade vi kanske 50 och jag fick sitta och hålla honom. Ena hindret hoppade han av stort på men resten gick bra.
Sedan fick vi hoppa högre och då var det 85 och han bara flög över. Han hoppade också av stort en gång på sista hindret. Han orkar inte vänta med att hoppa haha ;)
 

Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G EG
Fotograf: Madicken
Redigering: Jag
Lite bilder som Madicken tog :) Tack! Tyvärr så hade jag fipplat med min lilla kamera och ändrat en inställning för jag höll på att göra ren den den med de nya sakerna och glömde he tillbaka den som den ska vara. Jag var jättenoga med att jag ha ställt allt annat på rätt men såklart det nästan viktigaste sket sig.. Så typisk att jag alltid ska göra något sånt haha! Så det är därför dom är lite suddiga ;)
 
Sen att jag ser ut som en kossa på vissa bilder och att det ser ut som om jag har jättekorta stigbyglar fast det hade jag inte :p

Kommentarer
Matilda

Kan du skicka bilderna på mig :)

Svar: Japp gör det imorgon :)
My Nordqvist

Tid: 21:35:34
Datum: 2012-09-13
Hemsida: http://www.knutarna.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: