Fina skisser

Jag som skulle plugga, jag sitter och letar saker på IKEA och lägger ihop i photoshop lite snyggt. Men jag vill så himla gärna fixa om mitt rum! Finns ganska många sätt jag kan möblera mitt rum på faktiskt men just nu vill jag ta bort min hylla som bara är full med bilder och istället köpa en till såndär vit som är på bilderna och ställa där. Vill också ta bort dockorna men mamma vägrar ta ner hyllan där dockorna står i och det ser ju bra ut med en tom stor hylla med glasdörrar på väggen.
 
Tänk om jag tog bort iallafall ena hyllan och de så får jag en hel vägg som jag kan ha massa bilder på och sen de vita under. Underbart! Blir dock lite svårt med vad jag ska göra med TVn. Ska jag ha kvar den eller ta bort den? Hmm.. köp en liten platt TV så blir det kalas ;) Har ju så mycket pengar nu också. Nu längar jag till juuuuul.
 
Nu ska jag återgå till pluggandet.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: