Herregud HÄNDE DETTA VERKLIGEN?

Hmm ja hur ska jag börja? Vi tar takidasnacket nu så blir det allt annat i ett annat inlägg. 
 
Runt 8 så kommer det en kille med takida tröja. Vi tänker inte så mycket på de men efter ett tag så kollar jag på dom och en kille står vänd så jag ser ansiktet. Jag ba "ÄR INTE DEDÄR KRILLE?!" Fick panik och glodde som jag visste inte vad. Då ser Rebbe att det står Crew på killen med takidatröja och jag fick lite panik.
De gick in i VIP rummet eller vad man ska säga.
Efter ett tag så kommer Chris och Tomas. Jag ba "Neeeeeeej!!". Gick ett bra tag och då säger Emma "Robban kommer, seriöst ROBBAN KOMMER"" Jag fick panik och ville verkligen inte tro på det men vem tror ni kommer innanför dörren då, jo såklart Robban, Mattias och Pålle (tror dom tre kom tillsammans).
Alla tyckte att jag skulle gå till dom men jag tyckte att dom skulle få ha "privatliv" eller vad man ska säga men när Tomas kommer och ska beställa öl så går jag och Emma till honom. Frågar om jag får ta kort men honom och de och då sa han att resten av gänget sitter där inne gå dit. Så fixade han så en servitör följde med oss och då tog jag kort med dom där och så.
 
Jag skakade så jag höll på att dö. Seriöst, Av alla ställen BITELINE I SUNDSVALL EN TORSDAG. Seröst.
 
Tog en timme för mig att somna och vaknade flera gånger inatt och kunde inte somna om. Vaknade klockan 6 och då hade jag drömt om själva händelsen och jag ba "nej men det var ju bara en dröm" och några sekunde efter förstod jag att det var ingen dröm. Herregud. Har sovit typ 5 timmar inatt ;) Undra vad som gör att jag är pigg?
 
Seröst hände detta verkligen?
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: