Intervjun med Robban

Igår runt halv 3 så var det en intervju med Robban om Stiftelsen. Det spelades tre låtar. Vart jag än går, Ur balans och Vildhjärta som fick bli en premiär. När Vildhjärta spelades och det första som Robban sjunger är "Vad är det för fel på mig" eller vad det var så började både jag och Marianne att skratta (snäll vi är). Resten av låten satt vi och funderade på vad han sjöng i refrängen det var antingen lärdom lärdom lärdom eller lär dom lär dom lär dom eller ladoladoladoladoladolado ;) Men sedan var radion störd så det sprakade och sånt för det var dålig mottagning. När jag har lyssnat på den nu så är den faktiskt jättebra fast forftarande vet jag inte vad det är han sjunger.
 
Annars så när det var "this or that" så var Robban elak! Han tog t.ex. Gyllene tider istället för Metallica. Nononono Robban ;)
 
 
Lyssna: P3 Star 20120922 14:03
 
Ni måste lyssna och de börjar ca 21.45.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: