Ja här har ni mitt rum

Till alla er som vill se mitt rum så nu har jag varit duktig och städat för att ta lite kort. Så här kommer det bilder
När man kommer in i mitt rum så ser man detta. Lite takida överallt bara ;D
Mina fina kuddar. På andra sidan av takidakudden (den med låttexter) är det deras logga.
Den fina tavlan som det inte finns en ledig vägg för förtillfället. Tycker inte det blir så fint att hänga den på fondväggen..
Där har vi den fina garderoben med lite tidningar/bilder/biljetter om takida såklart.
Med ryggen mot garderoben bjuds det på ännu en till bild på min säng som är fullproppad med saker. Tänk dendär hästen, den köpte jag för massa herrans årsen för 199kr. Nu får man inte ens ett hälften så stort för dom pengarna..
Då har vi det vackra skrivbordet och "dockskåpet". Mina kompisar förstår fotfarande inte hur jag kan ha dom. Inte jag heller för den delen då jag riktigt är livrädd för dockor när det gäller skräckfilmer. Inte blir det bättre att veta att den som är längst åt höger är 112år och det finns också en där som är ca 105år också utan ögon och med äkta människohår, läskigt att kolla på henne när hon inte har ögon...
Sen har vi den fina väggen med bilder på dom finaste. Det som hänger på bilden på Hugo är hans tagel. Har inte blivit att jag skickat iväg det till henne som ska göra armbandet till mig så det fick hänga där tillsvidare.
Och tillsist har vi den lilla hyllan som inte används till så mycket. Skulle vilja bli av med den då den är lite tom, får fylla upp den med massa bilder bara.
 
Ja detta var väl mitt rum. Jättefult är det. Vill köpa ett vitt överkast till sängen istället sedan vill jag ha en annan säng och det kommer jag kanske få, antingen tar jag den Kim har (min gamla) eller så får jag en ny. Vill ha ett nytt skrivbord, en ny garderob och ta bort dendär hyllan men det kommer nog aldrig hända. Får kika lite på IKEA kanske jag hittar något fynd ;)
Det ända som är fint i mitt rum är alla bilder, sedan finns det nog inget fint.. eller jo TVn när riktigt snygg!

Kommentarer
nita

Tycker du ska stoppa undan dockorna och använda skåpet eller skåpets plats till något annat. En annan bokhylla än den du har skulle ju kunna vara snyggt eller bara bli av med den så du kan hänga tavlor på den väggen.

Svar: Jag tror dockorna får vara kvar känns så fel att ta bort dom :p Men dom kommer nog försvinna förr eller senare. Funderar på att köpa sånnadär saker som jag har TVn på och ställa för då får jag bort lite saker genom dom också. Men min mamma och pappa går nog inte med på det ;)
My Nordqvist

Tid: 23:21:14
Datum: 2012-09-15
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: