Jeans snack. Om ni är less på ontressanta saker LÄS EJ!

Idag tog jag modet att gå igenom mina jeans. Min glada överraskning var 18 par. Yeeeeey! Haha sjukt egentligen då jag kanske använder max en tredjedel..
Alla från Levis är sämst. Köpte dåliga modeller och dom är jättehårda tycker jag och de är inge skönt. Har sytt in tre par en alla är ändå förstora. Förstår inte vad jag tänkte med när jag köpte dom. Ett par av dom är tre kvarts som är snygga fast sjukt stora så de är inte så fint.
 
De från cubus så använder jag de ljusa och ett par av dom svarta. Använder också de två andra som är bland som ljusa och blåa om det krisar. Av de svarta så är ena paret sjukt stora, gjorde misstaget att tvätta dom vettni ;) Ett annat par av dom svarta som jag älskade mer än allt är det hål i och de har blivit gråa.. Sedan de två andra är jeansleggings som är fula och de svarta som är från Gina är förstora.
 
De två från Gina är bäst fast de åt höger är superstora och de till vänster funkar helt okej.
 
Sedan har v i dom gråa vackra som är typ 4 år gammla och jag har inte använt dom på flera år. Nödvändigt att ha kvar dom?
 
De från gina och ena svarta från cubus ska jag tvätta på typ 60 grader så dom krymper, skulle ju vara underbart om dom blir småa :) Har ju gjort det felet att byxorna sitter perfekt på affären men såklart blir de som påsar när man kommer hem, därför när jag köpte de senaste från cubus så köpte jag 3 storlekar mindre än vanligt fast de var stora i storleken och stretchiga men ändå.
 
Hahahaha vilket jävla inlägg. Intresseklubben antecknar?!
 
Ja men om ni behöver lite jeans så kan ni ju komma och ta några av mig så jag blir av med några ;))

Kommentarer
nita

OJ! Jag har typ 3par.. Eller kanske är 5par. XD

Svar: Haah xD men nu har jag typ 6 par mindre troja ;)
My Nordqvist

Tid: 21:12:19
Datum: 2012-09-06
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: