Köpstopp gillas inte

Haha härlig bild! Inte alls förstorad.
Känner mig ganska fattig nu faktiskt. Saknar då det var fyrsiffrigt (sexsiffrigt om man räknar med örena). Men ja det är snart penga dax för mig så då blir det tresiffrigt och nästan fyr hoppas jag :D Då ska jag inte köpa en ända liten sak (utom stiftelsens platta Ljungaverk) för då ska jag spara allt tills teneriffa och hoppas på inte för mycket shopping där så jag kan köpa hur mycket som helst i globen. Eller kommer nog inte kunna köpa supermycket då jag inte hinner få ihop så mycket pengar men man kan ju fråga sina föräldrar om man kan få tidiga julklappar ;)
 
Men så nu blev det köpstopp för min del. Får inte ens köpa en ända liten godissak. Ojojoj.. Men det får bli så nu faktiskt.. Okej kanske ett mobilskal. Men det är kanskekanskekanske. Jag hinner nog vänta tills jul faktiskt. Bara 3 månader kvar tills 18 december. Tiden går fort när man har roligt. Snart sitter vi där med 10m snö och vet inte vad vi ska ta oss till. Men med tanke på förra årets snömängd som var en halv m kanske så kan man hoppas att det inte blir så mycket mer än de ;D
 
Nu spårade allt det ur så nu går jag och kollar på TV istället.

Kommentarer
nita

Har också köpstopp. :(

Svar: Inte kul, men nödvändigt. Då blire ju kul när man har massa pengar och kan köpa massa nödvändiga saker ;)
My Nordqvist

Tid: 21:25:01
Datum: 2012-09-18
Hemsida: http://zphoto.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: