Kupido

Idag red jag Kupido med skolan. Första gången jag red honom så hade ingen aning om hur han var. Vi gjorde inte något speciellt utan red både på fyrkanten och på volterna. Kupido var ganska seg ibörjan och inte så supermjuk men efter ett tag så släppte han bra i skritten. Traven var lite sådär ibland var han fin och ibland inte alls och i galoppen var han fin också.
Jag tycker inte han var någon superbra men var ju första gången som jag red honom också och han var mycket bättre än vad jag trodde också :)
 
 

Kommentarer
Matilda

Visst är han underbar? :)

Svar: underbar vet ja inte med han var fin ;)
My Nordqvist

Tid: 19:40:38
Datum: 2012-09-27
Hemsida: http://www.knutarna.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: