Lite vattendroppar och en blomväxt


Nikon d3100 + AF-S Micro Nikkor 60mm f/2,8G ED

Några bilder som jag inte orkat ta itu med fick en liten genomkörare. Inget avancerat som vanligt. Har gjort filmen om hur jag redigerade två bilder, så fult att jag använder två saker när jag redigerar mina bilder. Curves och Brightness/Contrast. Men orkar man inte så. Fast om bilden inte blir bra då så använder jag såklart mer saker. När jag redigerar hästbilder i ridhus kan det bli mycket redigering.
 
Förävrigt så är inte ens bilderna fina utom den andra men ja bjussar på dom.

Kommentarer
-> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

hejhej får man fråga dig om ett designt tips?
Skulle vilja veta hur du har fått de månader du ej bloggat helt svarta och överstukna...

Svar: jag har lagt in länkar och då strukit över. Alltså så måste jag gå in varje månad och ändra och ta bort det överstrukna och lägga in det som en länk.Förstår du eller vill du ha en mer förklaring? :)
My Nordqvist

Tid: 18:34:52
Datum: 2012-09-14
Hemsida: http://saaandis.blogg.se
-> SAAANDIS.BLOGG.SE <-

jag vill gärna ha en förklaring på hur du gör länkar överstrukna? :o

Svar: jag gör inte länkarna överstukna utan jag har bara skrivit vanliga texter som typ oktober och gjort den överstuken. Sedan går jag in varje månad och tar bort texten och lägger in en länk istället :)
My Nordqvist

Tid: 12:47:12
Datum: 2012-09-16
Hemsida: http://saaandis.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: