Måndag igen ja

Nu har jag suttit ett tag och för det första få igång min dator. Den hade lite problem.. Då möts jag av den trevliga saken att jag är medlem på edarling så så skulle jag försöka ta bort det men då var man tvungen att sitta och svara på 100 frågor. Alltså det var 15 frågor och över 15 sidor så det tog ett tag ;)
 
Men nu vet jag inte vad jag ska göra. Kolla på lite hästar och sedan ska jag till stallet och jobba i kafeterian. Kuuuuul! Sedan blir det ridning :)
 
Värsta fina ljuset ute nu också! Men det regnar så har ingen lust att fota. Fast det har jag ju aldrig. Sjukt tråkigt att inte ha inspiration eller något. Teddy var drivkraften som tyvärr är borta nu.
 
Samma ljus som det är nu var det när jag fotade denna.

Kommentarer
aina [fotoblogg]

Superfin blogg du har! är allt bra med dig?

Svar: tack :)
My Nordqvist

Tid: 16:34:15
Datum: 2012-09-17
Hemsida: http://ainaphoto.blogg.se

Lämna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: